Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Προσευχή Αγάπης

Κύριε, Θεέ μου,
Εσύ που προσφέρεις σε μένα
τόσα πολλά αγαθά και ευλογίες,
νοιώθοντας εσωτερικά τη θεία παρουσία Σου
προχωρώ ανάλαφρα μέσα στον κόσμο.
  
Σε παρακαλώ, αυτά που μου προσφέρεις
δώσε τα σε όσους Σε παρακαλούν και όσους
δεν είναι κοντά Σου, για να νοιώσουν
την άπειρη αγάπη Σου, όπως τη
νοιωθω μέσα μου.

Γνωρίζω την αγάπη Σου
για το κάθε πλάσμα Σου,
γι' αυτο μην αδιαφορήσεις
και για εκείνους που δεν
Σε γνωρίζουν αλλά
δώσε τους την ευκαιρία
να σε αγαπήσουν, όπως σε αγαπώ.

Οι προσευχές μου να γίνουν
δικές τους προσευχές,ώστε
να τους ευεργετήσεις
περισσότερο από μένα,
για να καταστούν άγιοι
ενώπιόν Σου και να δοξολογούν μετά των αγγέλων
το πανάγιον Όνομά Σου.

Η όλη ικεσία μου είναι
να αναπέμπει όλος ο κόσμος ύμνους δοξαστικούς
στο υπερευλογημένο άγιον Πρόσωπό Σου.


Πηγή: Bιβλίο "Για Σένα που με Αναζητάς", Ωφελήματα Ψυχής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου